STEM-освіта ( Science, Technology, Engineering, Math, що в перекладі означає наука, технології, інженерія та математика) – це низка чи послідовність курсів або програм навчання, яка готує учнів до успішного працевлаштування, до освіти після школи або для того й іншого, вимагає різних і більш технічно складних навичок, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять.
«Уява важливіша, ніж знання. Знання обмежуються всім тим, що ми знаємо і розуміємо зараз, а уява охоплює увесь світ, і все, що коли-небудь ми будемо знати і розуміти»
Cвоїми знаннями поділився Майкл Мікалко (Michael Michalko) - офіцер, який створив команду спеціалістів та науковців для дослідження методів винахідницького мислення. Вже маючи за плечима низку бестселлерів, співпрацю з великими корпораціями та державними установами, він сформулював 12 аспектів творчого мислення, яким зазвичай не навчають
1. Ви - творча особистість. Тво
...
Читати далі »
|
Як самостійно створити квест, який можна використати на уроці, щоб перетворити освоєння навчального матеріалу в місію, а звичайну тему — в захоплюючу історію.
Гра може підняти мотивацію і зробити шкільні уроки дійсно корисними і такими, що запам'ятовуються, а педагог з компетенціями ігрового майстра цінується високо — це напрям в освіті називають у числі найбільш перспективних.
Що повинно бути у квесті?
- Мета для гравців. Це головне завдання, актуальна для ігрового світу. «П
...
Читати далі »
|
Дисципліна – це умова, засоби й результат виховання, вона потребує зустрічних зусиль. Головною умовою дисциплінованої поведінки учнів є доброзичливі відносини між учителями і дітьми. Необхідно враховувати що дисципліну в класі обумовлюють раніше нагромаджений досвід поведінки учнів, організованість класу, ставлення до навчання, предмета, вчителя, дотримання єдиних вимог до учня всіма вчителями, які працюють у класі, загального порядку умов і традицій даної школи.
Учителю на замітку:
...
Читати далі »
|
|
|
|