. STEM- освіта - 14 Серпня 2017 - Персональный сайт Семенової І.В.
Персональний сайт вчителя інформатики Семенової Ірини Василівни
Понеділок, 23.10.2017, 22:06
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Категорії розділу
Учителю на замітку [5]

Block title

счетчик посещений besucherzahler
Головна » 2017 » Серпень » 14 » STEM- освіта
15:10
STEM- освіта

STEM-освіта ( Science, Technology, Engineering, Math, що в перекладі означає наука, технології, інженерія та математика) – це низка чи послідовність курсів або програм навчання, яка готує учнів до успішного працевлаштування, до освіти після школи або для того й іншого, вимагає різних і більш технічно складних навичок, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять.

 

 

 

Чим STEM відрізняється від звичайної школи?

Змінюється звична для нас форма викладання, коли урок побудований навколо вчителя. За STEM методикою, в центрі уваги знаходиться практичне завдання чи проблема. Учні вчаться знаходити шляхи вирішення не в теорії, а прямо зараз шляхом спроб та помилок.

Крім того, вже починаючи з ранніх етапів навчання, у класі використовуються спеціалізовані інструменти: наприклад програми з комп’ютерної анімації. Зазвичай діти починають знайомство з такими програмами на перших курсах університету, але за методикою STEM – вже у старшій школі. Основний фокус нових стандартів – на розуміння і застосування знань, а не на запам’ятовування основних фактів.

Основні підходи до викладання курсу шкільних дисциплін

  • проектно-орієнтований,
  • проблемно-орієнтований,
  • практико-орієнтований

Всі ці підходи передбачають участь у проектній діяльності як основу для набуття практичних навичок і формування професійних компетенцій шляхом застосування методик навчання, що базуються на досвіді інших інженерних дисциплін.

Чого навчати?

  • критично мислити;
  • спостерігати;
  • проектувати;
  • опрацьовувати дані (включаючи комп’ютерну обробку): аналізувати, робити висновок;
  • проводити експерименти та лабораторні роботи;
  • створювати інтерактивні моделі;
  • конструювати.

Як навчати?

Фокусувати увагу на формуванні практичних знань, умінь, навиків.

Пріоритетний метод - метод проектів.

Опиратися на підтримку в онлайн-середовищі: науково-популярні канали на Youtube, WEB – 2,0 (онлайн-карти, схеми, діаграми, інструменти ведення проектів та співробвтництва)

Практикувати метод перевернутого навчання, DIY-підхід (робототехніка, мейкерство).

Структура уроку повинна включати

основні предметні знання + узагальнені (наскрізні) поняття + наукові і інженерні навики

Категорія: Учителю на замітку | Переглядів: 13 | Додав: semenova20015 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
...

Архів записів

 МОН УКРАЇНИ

«Методичний портал»

ІREN SEMENOVA © 2017 uCoz