№1 Об’єкти. Властивості об’єктів
№2. Поняття події. Програмні події
№3. Поняття комп’ютерної графіки
№4. Растрові та векторні зображення
№5 Векторний графічний редактор
№6. Побудова векторних зображень
№7. Багатошарові зображення
№8. Додавання тексту до зображень
№9.Підсумковий урок
№10.Об’єкти комп’ютерної презентації
№11. Етапи створення презентації
№12. Додавання об’єктів до слайдів
№13.Створення комп’ютерної презентації
№14. Ефекти анімації
№15. Налаштування ефектів анімації
№16.Показ презентації
№17.Використання гіперпосилань
№18. Ефекти зміни слайдів
№19. Практична робота
№20. Підсумковий урок з теми
№21. Поняття про об’єкт у програмуванні.
№22.Поняття події. Види подій.
№23.Алгоритми повторення з лічильником
№24.Повторення з лічильником
№25.Повторення з передумовою,лічильником
№26.Проекти з вкладеними циклами
№ 27.Алгоритмічні структури розгалуження
№28.Алгоритмічні структури розгалуження
№29.Алгоритмічні структури розгалуження
№30.
№ 31
№32