Вітаю Вас, Гість

   №1 Об’єкти. Властивості об’єктів                №2. Поняття події. Програмні події

 №3. Поняття комп’ютерної графіки            №4. Растрові та векторні зображення

   №5 Векторний графічний редактор           №6. Побудова  векторних зображень 

 №7.  Багатошарові зображення                        №8. Додавання тексту до зображень 

   №9.Підсумковий урок                                          №10.Об’єкти комп’ютерної презентації 

 №11. Етапи створення презентації                   №12. Додавання об’єктів до слайдів

 №13.Створення комп’ютерної презентації     №14. Ефекти анімації

 №15. Налаштування ефектів анімації              №16.Показ презентації 

 №17.Використання гіперпосилань                   №18. Ефекти зміни слайдів

№19. Практична робота                                          №20. Підсумковий урок з теми

 №21. Поняття про об’єкт у програмуванні.     №22.Поняття події. Види подій.

№23.Алгоритми повторення з лічильником  №24.Повторення з лічильником 

 №25.Повторення з передумовою,лічильником     №26.Проекти з вкладеними циклами

№ 27.Алгоритмічні структури розгалуження          №28.Алгоритмічні структури розгалуження

 №29.Алгоритмічні структури розгалуження   №30.

№ 31                                                                                 №32