№1 Об’єкти. Властивості об’єктів №2. Поняття події. Програмні події
№3. Поняття комп’ютерної графіки №4. Растрові та векторні зображення
№5 Векторний графічний редактор №6. Побудова векторних зображень
№7. Багатошарові зображення №8. Додавання тексту до зображень
№9.Підсумковий урок №10.Об’єкти комп’ютерної презентації
№11. Етапи створення презентації №12. Додавання об’єктів до слайдів
№13.Створення комп’ютерної презентації №14. Ефекти анімації
№15. Налаштування ефектів анімації №16.Показ презентації
№17.Використання гіперпосилань №18. Ефекти зміни слайдів
№19. Практична робота №20. Підсумковий урок з теми
№21. Поняття про об’єкт у програмуванні. №22.Поняття події. Види подій.
№23.Алгоритми повторення з лічильником №24.Повторення з лічильником
№25.Повторення з передумовою,лічильником №26.Проекти з вкладеними циклами
№ 27.Алгоритмічні структури розгалуження №28.Алгоритмічні структури розгалуження
№29.Алгоритмічні структури розгалуження №30.
№ 31 №32